Economic

Impactul rețelelor sociale asupra adolescenților: posibile efecte asupra consumului de substanțe

Sursă: G4 mediaSursa originală
Impactul rețelelor sociale asupra adolescenților: posibile efecte asupra consumului de substanțe

Un studiu recent subliniază că aproape 40% dintre copiii cu vârste între 8 și 12 ani folosesc rețele sociale, ceea ce ar putea conduce la un consum mai devreme de droguri și alcool.

Vârsta minimă necesară pentru majoritatea platformelor de socializare este de 13 ani, dar aproape 40% dintre adolescenți cu vârste cuprinse între 8 și 12 ani utilizează rețelele sociale, potrivit CNN. Acest lucru ar putea determina acești preadolescenți să experimenteze mai devreme consumul de droguri și alcool. Un nou studiu publicat săptămâna aceasta în revista „The […]

Articole similare